Icon New game New game
Get Academic Plan
Get Academic Plan
Get Academic Plan

Charles Camille Saint-Saëns

Slideshow

Activitat " El Músic de la Setmana". Quatre pinzellades sobre aquest gran músic.

Download the paper version to play

Recommended age: 10 years old
28 times made

Created by

Spain

Top 10 results

  1. 1
    00:16
    time
    100
    score
  2. 2
    00:59
    time
    100
    score
Do you want to stay in the Top 10 of this game? to identify yourself.
Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

  1. time
    score
  1. time
    score
time
score
time
score
 
game-icon

Charles Camille Saint-SaënsOnline version

Activitat " El Músic de la Setmana". Quatre pinzellades sobre aquest gran músic.

by Flora Terensi Ribelles
1

Charles Camille Saint-Saëns

2

Charles Camille Saint-Saëns

  • Músic francès.
  • Pertany al Romanticisme.
  • Compositor, organista i pianista.
  • Rep la seva formació musical de part de la seva mare i la seva tia des de ben petit. El seu pare morí quan ella tenia mesos.
  • Quan la seva mare mor té un intent de suïcidi.
  • Per tal de promoure la música francesa als 36 anys co-funda la Societat Nacional de Música.
  • Va composar més de 400 obres de gairebé tots els gèneres musicals.
  • Primer compositor que va fer música per a Cinema.
  • Dos de les obres més conegudes són: "El Carnaval dels Animals" i "Dansa Macabra".
3

Charles Camille Saint-Saëns

4

El Carnaval dels Animals

El Carnaval dels Animals

El carnaval dels animals va ser escrita com a divertiment el 1886, durant les vacances del compositor, i, malgrat ser poc ambiciosa, s’ha convertit en una de les seves obres més populars. A excepció d'El cigne aquesta gran fantasia zoològica no va ser interpretada mai en públic en vida del compositor, tret de l’estrena per a un restringit grup d’amics i d'una segona interpretació uns dies després per petició expressa del gran Liszt, que aquells dies visitava París. De fet, Saint-Saëns va prohibir expressament que s’interpretés per al públic en general, perquè pensava que podia perjudicar la seva reputació de compositor seriós. Una clàusula del seu testament va permetre per fi, i després de la mort del compositor, que s’aixequés la prohibició de representar aquesta obra i que el 1922 es presentés l’obra al gran públic.
5

Dansa Macabra

Dansa Macabra

La «Dansa macabra» (Danse macabre), opus 40, és un poema simfònic compost al 1874 per Camille Saint-Saëns, inspirant-se en un poema d'Henri Cazalis. L'obra, estrenada a París el 24 de gener de 1875, descriu a la Mort tocant el violí a mitjanit. Al seu ritme ballen els esquelets. A l'albada, amb el cant del gall, els morts tornen a les seves tombes. És una de les composicions més populars del seu autor.
educaplay suscripción