New Activity
Play Matching Pairs

Música que ja estava composta abans i es fa servir per la pel·lícula com música clàssica, pop, jazz...

Música expressament composta per la pel·lícula.

Fa l'entrada i sortida amb els títols de crèdit.

El guió justifica la seva presència. La major part de la música diegètica ho és.

A l'escena no apareix la font del so, és la veritable música d’ambientació. Els actors no la senten.

No té relació directa amb l’argument.

Música que s'escolta per sobre dels diàlegs i els efectes sonors.

Aquella que produeix un efecte pel qual la música s’adhereix de manera directa al sentiment suggerit per l’escena.

Coincideix amb el desenvolupament d’una seqüència.

S’utilitza per a unir dues seqüències​.

Música de fons.

És la que contrasta amb l’efecte suggerit per les imatges provocant una emoció oposada o contrària.

A l’escena apareix la font de so (ja siguin els músics o un aparell de reproducció musical). La música és prèvia a la gravació de l’escena. Els actors la senten.

[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]
[Pista de audio]