New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Plano instalación PISO

Map Quiz

(1)
Played 2 %Accuracy 79 Average time 01:03

About this activity

Determinar la posición de los elementos del sitema de seguridad más óptimo para esta vivienda

Created by

Spain
This game is a version of

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Plano instalación PISO
 

Plano instalación PISOOnline version

Determinar la posición de los elementos del sitema de seguridad más óptimo para esta vivienda

by Manuel Martínez Alonso
1 Teclado 2 Magnético 3 Centralita 4 PIRCAM 5 PIRCAM 6 Sirena

Explicación

Junto a la puerta para poder armar y desarmar la alarma al acceder al inmueble.

En la puerta de acceso. Le da un extra de seguridad al punto más vulnerable de la vivienda. Además nos posibilita el modo noche, para que el propietario pueda deambular por casa sin que salte el resto de detectores, que estarán pausados hasta que diese un salto de alarma este magnético. También valdría del mismo modo si tenemos mascotas grandes o juguetonas.

Anclada, oculta y protegida por un detector con salto inmediato. El tecnico le dejará instalada una SIM, con lo que tendrá conexión con nuestra CRA. Si es posible también se conectará al internet del cliente, y así tener doble vía de comunicación. Y detectar y comunicar una inhibición de producirse.

Frente a la puerta de acceso. Al detectar cualquier presencia realizará una rafaga de fotos (6) que llegará a la CRA y así poder avisar inmediatamente a policia.

Debemos proteger la centralita con un sensor en salto inmediato. Al disponer nuestro Servicio de Tranquilidad de 2 PRIRCAM, 1 en la puerta de acceso y el otro protegiendo la centralita. Cualquiera que se acerque a la centralita, FOTOS y POLICIA.

Normalmente se deja instalada en altura, escondida o con dificil acceso. Ejemplo, encima de los muebles de la cocina. Funciona con disuasión por si el intruso no se ha percatado de nuestra placa. Además para que todos los vecinos se enteren de que ocurre algo.

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.