New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

La vida frente a las pantallas Reflexiones para las comunidades educativas

AsterQuiz

Played 4

About this activity

Preguntas y respuestas basadas en el documento La vida frente a las pantallas
Reflexiones para las comunidades educativas

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
La vida frente a las pantallas Reflexiones para las comunidades educativas
 

AsterQuiz

La vida frente a las pantallas Reflexiones para las comunidades educativasOnline version

Preguntas y respuestas basadas en el documento La vida frente a las pantallas Reflexiones para las comunidades educativas

by Julio César Cedeño Balderas
1

¿Cuál es el tema central del documento "La vida frente a las pantallas "Reflexiones para las comunidades educativas"?

2

¿Qué objetivo persigue el documento?

3

¿Son dos participantes en el foro Más allá de las pantallas: Impacto de las Tecnologías en la Educación y la Salud Mental?

4

¿En qué medidas deben sustentarse las regulaciones acerca del uso de dispositivos tecnológicos en la educación básica ?

5

¿Cómo deben crearse las regulaciones de los dispositivos tecnológicos para la educación básica?

6

¿Son algunos retos que tiene la educación al formar individuos con la capacidad de comprender el funcionamiento de los entornos digitales?

7

¿Son riesgos que se presentan al hacer usos excesivo o inadecuado de los dispositivos digitales?

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.