New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Verbos

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

(1)
Played 98

About this activity

Completa el siguiente fragmento del cuento "La abeja haragana" de Horacio Quiroga con los verbos conjugados correspondientes.

Created by

Argentina

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Verbos
 

Fill in the Blanks

VerbosOnline version

Completa el siguiente fragmento del cuento "La abeja haragana" de Horacio Quiroga con los verbos conjugados correspondientes.

by veronica lorenzon
1

hacía recorría tomaba pasaba veía calentaba Era Había hacen mataban es peinaba asomaba Zumbaba entraba echaba quería

una vez en una colmena una abeja que no trabajar , es decir , los árboles uno por uno para tomar el jugo de las flores ; pero en vez de conservarlo para convertirlo en miel , se lo del todo .
, pues , una abeja haragana . Todas las mañanas , apenas el sol el aire , la abejita se a la puerta de la colmena , que buen tiempo , se con las patas , como las moscas , y entonces a volar , muy contenta del lindo día . muerta de gusto de flor en flor , en la colmena , volvía a salir , y así se lo todo el día mientras las otras abejas se trabajando para llenar la colmena de miel , porque la miel el alimento de las abejas recién nacidas .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.