New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Crítica de cine

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Crítica de cine

Fill in the Blanks

Played 4

About this activity

Fragmento extraído del artículo "El arte del cortometraje: 7:35 de la mañana, un esperpento musical"

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Crítica de cine
 

Fill in the Blanks

Crítica de cineOnline version

Fragmento extraído del artículo "El arte del cortometraje: 7:35 de la mañana, un esperpento musical"

by Liliana Zamora Suárez
1

figurantes coreografía melodía escenario guitarra letra pasos desafinan diversión bailarines espectador ejecuta decorado protagonista número

Los clientes del establecimiento no son profesionales disfrazados de amateurs , sino gente de la calle , de todas las edades y condiciones , que se desenvuelve torpemente en un lleno de obstáculos .
Siguen la de una canción que desconocen gracias a anotaciones hechas en la mano , , sus movimientos son desgarbados y se entorpecen unos a otros en la búsqueda de sus posiciones en la coral . El mismo interactúa toscamente con el y el atrezzo .
Vigalondo tropieza con las mesas , deja caer las cucharas y de manera espasmódica y grotesca unos pueriles " de baile " al son de una burda interpretada por una y un teclado improvisados . En definitiva todo el desprende un halo de cutrez absoluta que despierta en el una inquietante mezcla de , vergüenza ajena y compasión .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.