New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Selwo Marina 2

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Selwo Marina 2

Fill in the Blanks

Played 25

About this activity

Completa con las palabras que faltan un texto sobre los DELFINES.

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Selwo Marina 2
 

Fill in the Blanks

Selwo Marina 2Online version

Completa con las palabras que faltan un texto sobre los DELFINES.

by Alberto J. Vargas Lirio CEIP Revello-Málaga
1

sonidos agua leche 200 lisa calamares gestación respirar ecolocalización mares 50 distancia grasa cetáceos

Mamífero marino del orden de los , descendientes de animales que habitaron en tierra firme hace millones de años . Habitan en casi todos los del mundo . Pueden llegar a medir 4 metros y pesar kg . y para mantener la temperatura corporal constante poseen una gruesa capa de bajo una piel suave y .
El periodo de oscila entre 10 y 12 meses y una vez pasado este tiempo , la cría , nace bajo el siendo ayudada por la madre u otro adulto a salir a la superficie para . Durante los 6 primeros meses de vida se alimentan de la materna y después de peces , pulpos y que tragan enteros . Se comunican mediante emitidos desde la laringe a través del espiráculo , carecen de cuerdas vocales .
Poseen sistema de , esto quiere decir que pueden identificar lo que les rodea emitiendo unas ondas sonoras que rebotan al encontrar un obstáculo , regresando con toda la información hasta la mandíbula inferior y transportándose al oído , pudiendo así saber a la que se encuentra el objeto y características del mismo .