New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Cambios en la materia

Yes or No

Played 82

About this activity

Evaluación de los aprendizajes

Created by

Dominican Republic

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Cambios en la materia
 

Cambios en la materiaOnline version

Evaluación de los aprendizajes

by solanyi peña
1

Cambios de estados en la materia

2

Fusión

3

Evaporación

4

Los cambios físicos son aquellos que evidencian cambios en su apariencia fisica, pero no en la composición.

5

Los cambios físicos son aquellos que evidencian cambios en su apariencia fisica, pero no en la composición.

6

Los cambios químicos suceden cuando una sustancia se transforma en otra quimicamente, presentando modificaciones drasticas en el estado.

7

Tipos de cambios químicos

8

Reacciones quimicas son el proceso en el que un conjunto de sustancias, llamadas reactivos se transforman en un nuevo conjunto de sustancias llamadas productos.

9

La energia eólica Desarrolla el movimiento del aire sobre la superficie terrestre.

10

La energía hidráulica que resulta del movimiento o caida del agua se puede transformar en trabajo mecánico y después en energia eléctrica mediante la trasnformación de la energía cinética de los ríos.

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.