New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Biblioteca SDG - Comprensión lectora

Fill in the Blanks

Played 0

About this activity

Completa el siguiente ejercicio, utilizando el conocimiento previo que tienes sobre el tema.
¡SUERTE!

Created by

Ecuador
This game is a version of

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Biblioteca SDG - Comprensión lectora
 

Fill in the Blanks

Biblioteca SDG - Comprensión lectoraOnline version

Completa el siguiente ejercicio, utilizando el conocimiento previo que tienes sobre el tema. ¡SUERTE!

by Angel Mesias Morocho Correa
1

destreza interpretación capacidad comprensión texto significado texto leyendo

La lectora es una lingüística que se basa en la completa de un escrito . Básicamente es la de entender lo que lees . No es suficiente con conocer el de cada una de las palabras que forman parte del , sino que es necesario tener una comprensión global de lo que se está .

2

parque palomas escuela colegio madre camino colores música Pedro

El parque
Me llamo y hoy quiero hablar del que hay junto a mi casa .

Yo me divierto todos los días en el parque . Allí veo las comiendo y bebiendo agua . También veo pájaros de en los árboles .

Voy al parque a las cinco de la tarde , cuando termino los deberes de la . Allí veo a mi amigo Juan y a mi amigo Luis . Con ellos juego al escondite y a otros juegos muy entretenidos . Luis se va más temprano del parque porque tiene que ir a la escuela de a aprender a tocar el piano .

Mi padre también va al parque a hacer deporte . Él corre durante una hora después de trabajar . Mi solo va los fines de semana porque acaba tarde de trabajar . Ella se sienta siempre en el mismo banco y yo juego mientras con mis amigos .

Por la mañana cruzo el parque para ir al , pero no me entretengo para no llegar tarde a clase . De al colegio veo al guarda del parque y siempre me da un caramelo de fresa .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.