New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Tipos de computadoras

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Tipos de computadoras

Fill in the Blanks

Played 0

About this activity

Completa las descripciones de los tipos de computadoras que se vio en el tema

Created by

Panama

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Tipos de computadoras
 

Fill in the Blanks

Tipos de computadorasOnline version

Completa las descripciones de los tipos de computadoras que se vio en el tema

by may
1

hardware Escritorio microcomputadoras mismo operaciones PC electrónica científicas almacenaje Trabajo laborales

Supercomputadora : Diseñada para aplicaciones y procesos complejos . Velocidad por TERAFLOP'S .

Macro Computadoras o Mainframe : Mayor velocidad en el procesamiento y mayor capacidad de . Se trabajan múltiples aplicaciones y se pueden conectar a servidores . Ejemplo para bancos .

Servidores : Se diseñó para apoyar una red de computadoras permitiendo a los usuarios compartir archivos , programas de aplicaciones y " " por medio del internet .

Estaciones de trabajo : son computadoras personales , se usa para obligaciones deben estar conectadas a un servidor .

Computadora de : Igual que las estaciones de trabajo con la diferencia que es usada para uso personal Conocidas como PC .

Computadora de Escritorio : Igual que las estaciones de trabajo con la diferencia que es usada para uso personal Conocidas como .

Minicomputadoras : Son de propósitos generales , más poderosas y costosas que más .

Microcomputadoras : Sistemas pequeños de propósitos generales . Pueden ejecutar las mismas y usar las mismas instrucciones de muchos sistemas grandes .

Computadoras Portátiles ( Laptop ) : Es una computadora persona portátil , construidas . con partes completamente miniaturizadas son más costosas y delicadas que las de escritorio , Aunque su rendimiento es el

Computadora de Bolsillo o PDA : Construida como agenda

Dispositivos Móviles ( SmartPhones ) : Telefonía celular

Estaciones de ( iPad de Apple ) : Tiene todos los programas de una computadora personal para usarse bajo el comand o

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.