New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Apagón. Comparecencia 1

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Apagón. Comparecencia 1
 

Fill in the Blanks

Apagón. Comparecencia 1Online version

minuto 1

by Tatyana Korshikova
1

algunas técnicos concluir a sufre desencadenado europeo comparecencia convocado electricidad hoy

Buenas tardes y gracias los medios de comunicación y a la ciudadanía por atender está . Acabamos de el Consejo de Seguridad Nacional que he yo personalmente para dar respuesta a la crisis de que nuestro país desde esta mañana . Como saben , se ha producido en el día de una fuerte oscilación en términos en el sistema eléctrico que ha una interrupción generalizada del suministro en toda la Península Ibérica y en zonas del sur de Francia .

2

declarado civil como comunidades solicitado marcha emergencia Red

Instantes después , la empresa Eléctrica Española ha puesto en sus protocolos de seguridad y el ejecutivo , tal y mandata el plan vigente sobre eh riesgos del sistema eléctrico , ha lo que se viene denominar la crisis de electricidad . Además , hay tres autónomas que han formalmente el nivel tres de de protección . Estas son Andalucía , Extremadura y Madrid .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.