New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Fase Precontractual-orden

Line Up

Played 48

About this activity

En este juego, los jugadores deben ordenar una lista de procesos relacionados con la convalidación de errores y la calificación de ofertas en la contratación pública del Ecuador. El objetivo es lograr la secuencia correcta para ganar.

Created by

Ecuador

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Fase Precontractual-orden
 

Fase Precontractual-ordenOnline version

En este juego, los jugadores deben ordenar una lista de procesos relacionados con la convalidación de errores y la calificación de ofertas en la contratación pública del Ecuador. El objetivo es lograr la secuencia correcta para ganar.

by Luis Fernando Quintanilla
1

Ordene los elementos según el proceso de convalidación y calificación, desde el inicio hasta el final del procedimiento.

2

Ordene los siguientes pasos en una Convalidación de Errores

3

Pasos de la Fase Precontractual

4

Reglas de compromisos de asociación o consorcio, art. 44 Normativa Secundaria

5

Ordene la Información Relevante a Publicar en la Fase Precontractual, art. 14 del RGLOSNCP

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.