New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Juego de Completar: Complementos del Verbo

Fill in the Blanks

Played 0

About this activity

Completa las oraciones sobre los complementos del verbo.

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Juego de Completar: Complementos del Verbo
 

Fill in the Blanks

Juego de Completar: Complementos del VerboOnline version

Completa las oraciones sobre los complementos del verbo.

by Ariana
1

lugar información oraciones circunstanciales pregunta acción modo complementos verbo tiempo complemento indirecto complemento directo

Los del son elementos que se añaden a la oración para completar su significado . Estos complementos pueden ser de diferentes tipos , como el , que responde a la ¿ qué ? o ¿ a quién ? respecto al verbo . Por ejemplo , en la oración " Juan come manzanas " , " manzanas " es el complemento directo . También existe el , que responde a la pregunta ¿ a quién ? o ¿ para quién ? En la oración " Juan le da un regalo a María " , " a María " es el complemento indirecto . Además , están los complementos , que aportan sobre las circunstancias de la , como el , el o la manera . Por ejemplo , en " Juan corre rápidamente en el parque " , " rápidamente " es un complemento circunstancial de y " en el parque " es un complemento circunstancial de lugar . Comprender los complementos del verbo es fundamental para una correcta construcción de .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.