New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Un passeig per Pompeia

Memory

Played 1

About this activity

Un passeig per Pompeia. Nivell 1r d'ESO.

Relaciona els diferents paisatges i testimonis de la Pompeia romana.

El Vesuvi va esclatar l’any 79 dC, durant l’Imperi Romà. L’erupció més famosa va tenir lloc el 24 d’agost (encara que alguns estudis recents apunten que podria haver estat a l’octubre o novembre), i va sepultar les ciutats de Pompeia, Herculà i altres assentaments propers sota una capa de cendra i pedra volcànica.

Aquesta erupció és una de les més conegudes de la història per l’excel·lent conservació de les restes de les ciutats, que han proporcionat molta informació sobre la vida quotidiana en l’antiga Roma.

Es calcula que van morir entre 10.000 i 16.000 persones durant l’erupció del Vesuvi l’any 79 dC, tot i que les xifres exactes no es poden saber amb certesa.

A Pompeia s’han trobat més de 1.100 cossos, i a Herculà uns 300, però s’estima que moltes altres víctimes encara estan sota la lava o la cendra no excavada, o que van morir fora de les zones excavades.

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Un passeig per Pompeia
 

Memory Game

Un passeig per PompeiaOnline version

Un passeig per Pompeia. Nivell 1r d'ESO. Relaciona els diferents paisatges i testimonis de la Pompeia romana. El Vesuvi va esclatar l’any 79 dC, durant l’Imperi Romà. L’erupció més famosa va tenir lloc el 24 d’agost (encara que alguns estudis recents apunten que podria haver estat a l’octubre o novembre), i va sepultar les ciutats de Pompeia, Herculà i altres assentaments propers sota una capa de cendra i pedra volcànica. Aquesta erupció és una de les més conegudes de la història per l’excel·lent conservació de les restes de les ciutats, que han proporcionat molta informació sobre la vida quotidiana en l’antiga Roma. Es calcula que van morir entre 10.000 i 16.000 persones durant l’erupció del Vesuvi l’any 79 dC, tot i que les xifres exactes no es poden saber amb certesa. A Pompeia s’han trobat més de 1.100 cossos, i a Herculà uns 300, però s’estima que moltes altres víctimes encara estan sota la lava o la cendra no excavada, o que van morir fora de les zones excavades.

by Víctor Jiménez Gallego
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.