New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Docentes que no usan herramientas de IA generativa.

Yes or No

Played 2

About this activity

En esta actividad, los participantes responderán a un cuestionario con respuestas de “sí” o “no”, relacionadas con el porcentaje de docentes que no utilizan herramientas de inteligencia artificial generativa. Las preguntas están diseñadas para identificar factores que influyen en la baja adopción de estas tecnologías, como la falta de formación, el desconocimiento, la resistencia al cambio y la percepción de utilidad.

Created by

Ecuador

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Docentes que no usan herramientas de IA generativa.
 

Docentes que no usan herramientas de IA generativa.Online version

En esta actividad, los participantes responderán a un cuestionario con respuestas de “sí” o “no”, relacionadas con el porcentaje de docentes que no utilizan herramientas de inteligencia artificial generativa. Las preguntas están diseñadas para identificar factores que influyen en la baja adopción de estas tecnologías, como la falta de formación, el desconocimiento, la resistencia al cambio y la percepción de utilidad.

by Ms. JENIFER STEFANIA TOMALA VILLACRES
1

¿El uso de IA generativa está completamente integrado en la mayoría de las prácticas pedagógicas actuales?

2

¿Todos los docentes que no usan IA generativa lo hacen por desinterés personal?

3

¿Es bajo el porcentaje de instituciones educativas que promueven activamente el uso de IA generativa entre sus docentes?

4

¿Existe un alto porcentaje de docentes que aún no utilizan herramientas de IA generativa en su práctica educativa?

5

¿Se puede afirmar que todos los docentes conocen el funcionamiento básico de la IA generativa?

6

¿La falta de formación es una de las razones principales por las que los docentes no usan IA generativa?

7

¿Los docentes que no usan IA generativa consideran que estas herramientas no aportan beneficios reales al proceso de enseñanza-aprendizaje?

8

¿La edad del docente influye en la probabilidad de que no utilice herramientas de IA generativa?

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.