New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

Comprobantes 3-A

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Comprobantes 3-A

Crossword Puzzle

Played 0

About this activity

Se dan pistas sobre los diferentes conceptos trabajados, para completar correctamente el crucigrama.
Se aclara que no se use el acento, para no tener problemas al ingresar la palabra.

Created by

Uruguay

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Comprobantes 3-A
 

Crossword Puzzle

Comprobantes 3-AOnline version

Se dan pistas sobre los diferentes conceptos trabajados, para completar correctamente el crucigrama. Se aclara que no se use el acento, para no tener problemas al ingresar la palabra.

by susana ravera
1

Son aquellos exigidos por el Estado para su control.

2

Se emiten para documentar hechos económicos

3

Documentos que sirven de prueba de la operación realizada.

4

Documentos que no salen de la empresa.

5

Documenta una venta en efectivo

6

Es el lapso de tiempo que existe entre que vendemos un bien y lo cobramos. La variable de medición es el tiempo.

7

Documentos que nos comprometemos a pagar en determinada fecha y lugar el mismo. Es un documento representativo de dinero.

8

Comprobante básico, otros que justifica la salida de dinero. Pero es solo la primera palabra.

9

Se emite por intereses cuando la venta que lo origina fue a crédito. Pero solo la segunda palabra.

10

Nombre de la asignatura, Pero solo la primera palabra.

11

Es la acción que se realiza en la empresa sin valor contable, Pero en este caso solo incluimos la primera palabra y en singular

6
7
3
5
4
9
10
11
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.