New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

Palabras de educación

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Palabras de educación

Crossword Puzzle

Played 1

About this activity

Encontrar las palabras

Created by

Ecuador

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Palabras de educación
 

Crossword Puzzle

Palabras de educaciónOnline version

Encontrar las palabras

by Edgar Chalacan
1

Son diferentes enfoques, estrategias y técnicas que los educadores utilizan para facilitar el proceso de aprendizaje de los estudiantes

2

Proceso fundamental que implica la transmisión de conocimientos, habilidades, valores y normas sociales de una generación a otra.

3

Es el proceso a través del cual se adquieren y desarrollan habilidades, conocimientos, conductas y valores.​

4

Metodología de aprendizaje que se utilizaba en años pasados, donde el docente era la autoridad en el aula y los alumnos no podían opinar

5

Materiales que ayudan al proceso de enseñanza de los niños

1
4
5
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.