New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Froggy Jumps
Froggy Jumps

La red universitaria

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

La red universitaria

Froggy Jumps

(1)
Played 888

About this activity

Historia de la UdeG

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
La red universitaria
 

Froggy Jumps

La red universitariaOnline version

Historia de la UdeG

by PEDRO PEREGRINO LOPEZ
1

¿Cuál fue la principal razón para la creación de la Red Universitaria de la Universidad de Guadalajara en 1994?

2

¿Durante qué periodo se impulsó el proceso de discusión sobre la reforma académica y administrativa de la UdeG?

3

¿Quién era el rector de la Universidad de Guadalajara cuando se impulsó la reforma que culminó en la creación de la Red Universitaria?

4

Una de las razones para la reforma fue que la mayoría de la matrícula de la UdeG estaba concentrada en:

5

¿Qué porcentaje de la matrícula de preparatorias, licenciaturas y posgrado se ofrecía en la capital del estado antes de la reforma?

6

La nueva Ley Orgánica de la UdeG, aprobada en enero de 1994, incluyó por primera vez el reconocimiento a:

7

¿Qué figuras académicas se eliminaron con la creación de la Red Universitaria?

8

Una de las dimensiones de la reforma fue la mejora de las cualificaciones académicas del profesorado mediante:

9

Además de la docencia, la investigación y la difusión, ¿qué otra función se mencionó en el texto que se desarrolla en los centros metropolitanos y regionales?

10

Según el texto, ¿qué permitió la implementación del nuevo esquema institucional en 1994?

11

¿Qué rector dirigió la Universidad de Guadalajara de 2013 a 2018?

12

¿Cuántos planteles de bachillerato y módulos regionales tiene la Universidad de Guadalajara en la actualidad?

13

¿Cuántos estudiantes tenía la Universidad de Guadalajara en 2024?

14

En la actualidad, la Universidad de Guadalajara es considerada:

15

¿Quién se convirtió en la primera mujer en ocupar el cargo de Rectora General de la Universidad de Guadalajara?

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.