New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

Evaluación 01_Módulo 01

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Evaluación 01_Módulo 01
 

Crossword Puzzle

Evaluación 01_Módulo 01Online version

Lee detenidamente los enunciados y completa el crucigrama

by Judith Sosa
1

A los objetivos que se cumplen a futuro a corto, mediano y largo plazo también se les llama:

2

Uno de los ámbitos que deben ser tomados en cuenta al plantearse metas personales.

3

Uno de los ámbitos que deben ser tomados en cuenta al plantearse metas personales.

4

Uno de los ámbitos que deben ser tomados en cuenta al plantearse metas personales.

5

Etapa a la que refiere el ejemplo: Carlos dejó de usar pañal, ya sabe ir solo al baño.

6

Etapa a la que refiere el ejemplo: Regina siente celos de Carlos su hermano pequeño.

7

Etapa a la que refiere el ejemplo: Guadalupe concluye sus estudios universitarios.

8

Dos tipos de metas sustanciales, es decir, metas que exigen los mejores esfuerzos

9

Según las necesidades de la pirámide de Maslow, ¿Cuál representa todo el esfuerzo y la dedicación de las personas por adquirir satisfacción en todos los ámbitos de su vida?

10

Para gestionar el aprendizaje, tener autocontrol de las actividades desarrollar y ejercer la iniciativa personal, ¿qué ofrece el bachillerato en Sistema Abierto?

11

Las inteligencias múltiples son la capacidad de ______________________ y _________________________ frente a diversos estímulos, como resultado de las habilidades, desafíos y experiencias.

12

¿Qué representación gráfica permite organizar de lo general a lo particular esta información: Sistema nervioso?

10
12
8
3
2
9
4
1
6
11
7
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.