New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Animales vertebrados

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Animales vertebrados

Fill in the Blanks

(4)
Played 345

About this activity

Hola queridos estudiantes y padres de familia.
Les presento nuestra primera actividad multimedia.
Debes clickar sobre las palabras que están a tu derecha para ir completando los espacios del texto con la información que ya hemos revisado en clase.
Éxitos, lo harán muy bien.
Profe: Sylvia

Created by

Ecuador

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Animales vertebrados
 

Fill in the Blanks

Animales vertebrados Online version

Hola queridos estudiantes y padres de familia. Les presento nuestra primera actividad multimedia. Debes clickar sobre las palabras que están a tu derecha para ir completando los espacios del texto con la información que ya hemos revisado en clase. Éxitos, lo harán muy bien. Profe: Sylvia

by Sylvia Guerrero
1

acuáticos agua anfibios reptan huesos columna caballo huevos rana vertebrados alimentación branquias vientre liviano metamorfosis ovíparos

Los animales se caracterizan por tener una vertebral que sostiene su cuerpo , es decir tienen un esqueleto formado por .
Los vertebrados se clasifican en : peces , , reptiles , aves y mamíferos . Los peces son animales , pueden ser según su tipo de : carnívoros o herbívoros ; respiran por medio de . Los anfibios están adaptados para vivir en sus primeras etapas en el y luego en la tierra , un ejemplo es la que cumple un proceso vital que se llama . Los reptiles o se arrastran para trasladarse de un lugar a otro , ellos pueden vivir tanto en el agua como en la superficie terrestre , un ejemplo es el cocodrilo . Las aves tienen un esqueleto para poder volar , nacen por medio de y son . Los mamíferos nacen del de su madre , su cuerpo está cubierto de pelo , por ejemplo el .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.