New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

informacion documentada

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

informacion documentada

Crossword Puzzle

Played 6

About this activity

control de la informacion

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
informacion documentada
 

Crossword Puzzle

informacion documentadaOnline version

control de la informacion

by Manuel Martinez
1

Es el documento que dice el paso a paso para manejar un problema, como una queja del cliente, para que todos lo hagan igual.

2

Es la prueba llena (el formulario completado) que demuestra que sí se atendió la queja del cliente o se hizo una actividad

3

La plantilla o la hoja vacía que usamos para anotar los datos de una queja o inspección.

4

Sistema que junta la documentación de Calidad, Ambiente y Seguridad para trabajar con un solo set de papeles.

5

El documento principal de la empresa que explica cómo funciona todo el sistema de gestión.

6

La capacidad de seguir el historial completo de un producto o el proceso para saber dónde falló.

7

Condición que debe tener un documento para ser la versión más reciente y vigente, evitando usar reglas viejas.

8

Las metas o resultados que la empresa busca lograr con el sistema de gestión y que deben estar documentados.

9

La persona o área que tiene la autoridad y obligación de hacer o aprobar un documento o actividad.

10

Que la información debe estar disponible de forma fácil para la persona que la necesita usar en su trabajo.

11

Declaración oficial de la alta dirección sobre sus intenciones, compromisos y directrices del sistema

12

Que el documento tiene una identificación clara, versión, fecha y responsable para evitar confusión.

13

Documento que detalla los pasos operativos para una tarea muy concreta, como usar una máquina

14

Límite o extensión que tiene un procedimiento o todo el sistema de gestión en la empresa

15

Sinónimo de "registro" que se usa para demostrar que las actividades se realizaron según lo planeado

4
8
1
15
11
12
13
14
2
3
9
10
5
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.