New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

Reactivo limite

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Reactivo limite
 

Crossword Puzzle

Reactivo limiteOnline version

Trabajo química

by Isabella
1

Es la suma de las masas atómicas de todos los átomos que forman una molécula.

2

es un método matemático sencillo que se usa para resolver problemas de proporcionalidad

3

Es un proceso en el que unas sustancias llamadas reactivos se transforman en otras nuevas llamadas productos

4

Es una unidad de medida de masa que indica cuánta materia tiene un cuerpo o sustancia.

5

Unidad de medida del reactivo limite

6

Es el reactivo qué se consume en su totalidad ( se agota primero)

7

Es la parte de la química que estudia las relaciones cuantitativas entre los reactivos y los productos en una reacción química.

8

Reactivo que sobra al finalizar una reacción porque está presente en mayor cantidad de la necesaria.

9

Ajustar los coeficientes de una ecuación química para que tenga el mismo número de átomos de cada elemento en ambos lados de la ecuación.

10

Sustancia que se obtiene después de una reacción química; es el resultado de la transformación de los reactivos.

11

Es la representación simbólica de una reacción química. Muestra los reactivos, los productos y la relación en la que reaccionan.

12

las sustancias son formas de materia que tienen una composición definida y propiedades específicas.

13

Son los números que se colocan delante de las fórmulas en una ecuación química para balancearla

14

Es la suma de las masas atómicas de todos los átomos que forman una molécula.

15

masa de un solo átomo de un elemento.

9
6
11
1
3
12
8
2
7
15
5
10
14
13
4
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.