New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

planeación educativa

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

planeación educativa

Fill in the Blanks

Played 7

About this activity

planeación por proyectos

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
planeación educativa
 

Fill in the Blanks

planeación educativaOnline version

planeación por proyectos

by MAYRA SOLANGE VALE LÓPEZ
1

La es un ejercicio a priori que desarrollan las y los docentes , es un desafío creativo que les implica poner en juego toda su profesional y su saber

2

Para planear es indispensable que partan de los del Programa , en el cual los contenidos del Programa han sido en función de las necesidades de aprendizaje de sus estudiantes

3

Algunos elementos principales a la hora de es describir la , tomar en cuenta los que se requieren , y para valorar lo que sus estudiantes aprenden es muy importante la .

4

En el nivel de preescolar existen otras modalidades de trabajo , como los en donde las y los educandos interactúan con temas que les resulten interesantes , otra son los que son espacios físcos que posibilitan intercambios diversos y flexibles .

5

Para la educación y la metodología de está sugerida para el campo formativo de , .

6

El o la intención didáctica es lo que que las y los logren y poner en .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.