New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Circulación en distintos organismos

Fill in the Blanks

Played 0

About this activity

Transporte entre células

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Circulación en distintos organismos
 

Fill in the Blanks

Circulación en distintos organismosOnline version

Transporte entre células

by Yessica López
1

Las plantas , como musgos , no poseen especializados para transportar sustancias . El y los se mueven entre las células mediante y .

2

El conjunto de hifas forma una red llamada , que constituye el del , donde absorben del medio donde viven , como o materia orgánica en y las sustancias se dentro del hongo mediante del .

3

La es la pérdida de agua en forma de vapor a través de pequeñas aberturas en las hojas llamadas . Además de liberar , estos permiten el intercambio de con el ambiente : entra dióxido de carbono y sale .

4

La circulación en se da por medio de tres procesos , los movimientos tambien llamados que son corrientes internas del citoplasma ; los motores moleculares son que transportan a través del citoesqueleto y las de transporte que son esferas que trasladan dentro de la .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.