New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Conceptos básicos de Probabilidad y Estadística.

Crossword Puzzle

Played 0

About this activity

Actividad para poner en practica conocimientos adquiridos o conocidos sobre probabilidad y estadistica.

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Conceptos básicos de Probabilidad y Estadística.
 

Crossword Puzzle

Conceptos básicos de Probabilidad y Estadística.Online version

Actividad para poner en practica conocimientos adquiridos o conocidos sobre probabilidad y estadistica.

by JuanLimon
1

Es la ciencia que te ayuda a recopilar, analizar e interpretar información muy diversa.

2

Es el conjunto de elementos que te interesa analizar.

3

Es un grupo de elementos de una población.

4

Se refiere a los cambios que presenta una variable.

5

Característica de la población o de la muestra, cuya medida puede cambiar de valor.

6

Tipos de variables que se manejan por atributos y no por valores numéricos.

7

Tipos de variables que se manejan por valores numéricos.

8

Representación gráfica de una distribución de frecuencias de una variable continua. Describe el comportamiento de un conjunto de datos en cuanto a su tendencia central, forma y dispersión.

9

Medida de tendencia central que se calcula sumando todos los valores de un conjunto de datos y dividiendo esa suma entre el número total de datos.

10

Rama de las matemáticas que mide cuantitativamente la posibilidad de que ocurra un evento aleatorio, expresada como un número entre 0 (imposible) y 1 (seguro), o como un porcentaje del 0% al 100%.

6
10
3
1
7
2
5
9
8
4
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.