New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Manejo seguro de sustancias en obra

Fill in the Blanks

Played 1

About this activity

Manejo seguro en obra

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Manejo seguro de sustancias en obra
 

Fill in the Blanks

Manejo seguro de sustancias en obraOnline version

Manejo seguro en obra

by Seguridad y Salud ASA
1

En una obra , el manejo de exige disciplina y entrenamiento . Antes de cualquier manipulación , se revisa la de la sustancia para conocer riesgos , temperaturas de inflamación y métodos de emergencia . Se deben usar siempre el adecuado : casco , guantes resistentes , protección ocular y ropa impermeable . Contenedores deben estar etiquetados y cerrados , y las zonas de almacenamiento separadas por compatibilidad . En caso de , se activa el plan de respuesta y se recoge con absorbentes , evitando .

2

Este informe describe una situación de riesgo en la planta : se observaron con en un área de almacenamiento . Las de varios envases estaban dañadas y no se había verificado la fecha de caducidad . No había ni control de temperatura , lo que aumentó la exposición de los trabajadores . Se activó el y se aisló la zona afectada . Se recomienda revisar el , usar equipo de protección y consultar la .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.