New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Credo y Acto de contrición

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Credo y Acto de contrición

Fill in the Blanks

Played 1 %Accuracy 25 Average time 00:55

About this activity

los niños deben completar las dos oraciones de profesión de Fe

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Credo y Acto de contrición
 

Fill in the Blanks

Credo y Acto de contriciónOnline version

los niños deben completar las dos oraciones de profesión de Fe

by Angel Daniel Soriano Sarmiento
1

Creo en un solo Dios , , Creador del cielo y de la tierra , de todo lo visible e invisibl e

2

Creo en un solo Señor , , Hijo único de Dios , nacido del Padre antes de todos los : Dios de Dios , de Luz , Dios verdadero de Dios , engendrado , no creado , de la misma naturaleza del , por quien todo fue hecho ; que por nosotros , los , y por nuestra bajó del cielo , y por obra del se encarnó de , la Virgen , y se hizo hombre . Quien por nosotros fue en tiempos de Poncio , padeció y fue sepultado , y resucitó al día , según las , y subió al cielo , y está sentado a la del Padre ; y de nuevo vendrá con gloria para a y , y su reino no tendrá .

3

Creo en el , Señor y dador de , que procede del y del , que con el Padre y el Hijo recibe una misma y , y que habló por los .

4

Creo en la , que es una , , y . Confieso un solo para el perdón de los . Espero la de los y la vida del mundo futuro .

5

Señor mío , Dios y verdadero , Creador y mío ; por ser Tú quién y porque sobre todas las cosas , me pesa de todo corazón haberte . Propongo enmendarme y a su tiempo . cuanto hiciere en satisfacción de mis pecados . en tu y en tu infinita , que me perdones por tu preciosa sangre y me des para más . .

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.