New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Dimensiones de la Gestión Escolar
 

Crossword Puzzle

Dimensiones de la Gestión EscolarOnline version

Conceptos clave de gestión educativa

by Jose Meza
1

Esta dimensif3n refiere a las acciones de planeacif3n, distribucif3n y control de los recursos materiales, financieros y humanos de la institucif3n. Su objetivo es garantizar la viabilidad operativa del establecimiento escolar.

2

Incluye la administracif3n del presupuesto, el mantenimiento de la planta fedsica, el cumplimiento de las normativas legales, la gestif3n del talento humano (horarios, asignaciones, nf3minas), el manejo de archivos, actas y expedientes de los est

3

Incluye el mantenimiento de la planta fedsica y el cumplimiento de las normativas legales para garantizar la operatividad.

4

Incluye el cumplimiento de las normativas legales, la gestif3n del talento humano y el manejo de archivos y expedientes.

5

Gestif3n del talento humano (horarios, asignaciones, nf3minas).

6

Manejo de archivos, actas y expedientes de los estudiantes.

7

Manejo de archivos, actas y expedientes de los estudiantes.

8

Expedientes de los estudiantes y seguimiento de resultados acade9micos.

7
4
6
3
5
2
1
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.