New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Completa: Proceso

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Completa: Proceso

Fill in the Blanks

Played 16 %Accuracy 73 Average time 08:38

About this activity

Identifica conceptos clave en un proceso

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Completa: Proceso
 

Fill in the Blanks

Completa: ProcesoOnline version

Identifica conceptos clave en un proceso

by Camilo Ruiz
1

Un es un conjunto de mutuamente relacionadas que utilizan para obtener un o . En la organización , cada Proceso coordina recursos humanos y materiales , define responsables y establece indicadores de desempeño . Atraviesa varias etapas , desde la entrada de datos hasta la entrega del producto o servicio al cliente . La clave está en la interacción entre etapas , la consistencia de las salidas y la posibilidad de identificar mejoras para reducir tiempos y costos .

2

Un conjunto de es un sistema y se representa gráficamente por medio del

3

Los que se encargan de generar valor y cumplen directamente con la misión se llaman

4

El documento que describe los procesos con todos sus elementos se llama

5

El proceso de y modelado consiste en el uso de herramientas para documentar la de actividades del y todos los factores que inciden en su

6

El del es clave para entender cual o cuales son los esperados del mismo .

7

Los procesos de suministran para la y el cumplimiento de la .

8

El modelo hace referencia a la documentación del proceso tal como se lleva a cabo actualmente sin hacerle modificacione s

9

el sirve para representar la secuencia de las actividades de un proceso pero no para describir a detalle sus características .

10

El rumbo y el futuro de la organización es liderado por los procesos

11

El diagrama de flujo es una representación de procesos empleando para describir el tipo de a ejecutar

12

una caracterización de procesos debe contener como mínimo los siguientes elementos :











Are you sure you want to leave the page?

If you leave, you will lose the game in progress.