New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Fill in the Blanks
Fill in the Blanks

Hab sociales e interv. docente

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Hab sociales e interv. docente

Fill in the Blanks

Played 3

About this activity

completa cada una de los espacios con la opcion mas apropiada

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Hab sociales e interv. docente
 

Fill in the Blanks

Hab sociales e interv. docenteOnline version

completa cada una de los espacios con la opcion mas apropiada

by carlos castro
1

antropológica docente estrategias Intercambios dinámica naturaleza proceso procesos conflictos seguridad destrezas conflictivas

Los seres humanos somos sociables por , La escuela , no es ajena a esta necesidad . En el aula se producen comunicativos pero poca comunicación . Tres sentidos o direcciones : - discentes , discentes - docente y discentes - discentes . tanto quien enseña como quienes aprenden han de adaptarse con inteligencia emocional ( Goleman , 1997 ) Las múltiples interacciones producidas dentro aparecen . El docente ha de poseer las suficientes sociales y educativas como para hacerse con la situación , despertar y ganarse la motivación de sus jóvenes receptores . Para esto es necesario dotar al profesor de operativas que le ayuden a prevenir y a resolver las situaciones , Revisar nuestra actitud hacia los estudiantes , hacia los de enseñanza - aprendizaje . " Crear en el aula un clima verdaderamente comunicativo que dé protagonismo a los alumnos y alumnas y tenga en cuenta sus aportaciones . El profesor deberá ser un estimulador de ese y para ello deberá atender a los alumnos , organizar el espacio de forma que sea posible la comunicación fluida entre los alumnos y entre estos y el profesor , optar por los materiales didácticos que favorezcan esa ? . . de forma que la afectividad implícita en esa actitud contribuya a afianzar la de los estudiantes "

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.