Icon New game New game

Diumenge IV durant l'any B

Fill in the Blanks

Per completar l'evangeli d'aquest diumenge

Download the paper version to play

Recommended age: 8 years old
12 times made

Created by

Spain

Top 10 results

There are still no results for this game. Be the first to stay in the ranking! to identify yourself.
Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

  1. time
    score
  1. time
    score
time
score
time
score
 
game-icon

Fill in the Blanks

Diumenge IV durant l'any BOnline version

Per completar l'evangeli d'aquest diumenge

by Josep M. Calderó Villanueva
1

maligne sinagoga Natzaret l'obeeixen sortir autoritat

Narrador : A Cafar - Naüm Jesús anà en dissabte a la i ensenyava . La gent s'estranyava de la seva manera d'ensenyar , perquè no ho feia com els mestres de la llei , sinó amb . En aquella sinagoga hi havia un home posseït d'un esperit maligne que es posà a cridar :
Home : «Per què et fiques amb nosaltres , Jesús de ? Has vingut a destruir - nos ? Ja sé prou qui ets : ets el Sant de Déu . »
Narrador : Però Jesús el reprengué i li digué :
Jesús : «Calla i surt d'aquest home . »
Narrador : Llavors l'esperit sacsejà violentament el posseït , llançà un gran xiscle i en va . Tots quedaren intrigats i es preguntaven entre ells :
Gent : Què vol dir això ? Ensenya amb autoritat una doctrina nova , fins i tot mana els esperits malignes , i . »
Narrador : I aviat la seva anomenada s'estengué per tota la regió de Galilea .

educaplay suscripción