New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Crossword Puzzle
Crossword Puzzle

Retroalimentación

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Retroalimentación
 

Crossword Puzzle

RetroalimentaciónOnline version

Contesta...

by Raymundo Peralta Jerónimo
1

Es el lugar en donde confluyen estudiantes y docentes para interactuar psicológicamente en relación con ciertos contenidos, utilizando para ello métodos y técnicas previamente establecidos con la intención de adquirir conocimientos, desarrollar habilidades, actitudes y, en general, incrementar algún tipo de capacidad o competencia

2

Cualquier recurso que el profesor prevea emplear en el diseño o desarrollo del currículo (por su parte o la de los alumnos) para aproximar o facilitar los contenidos, mediar en las experiencias de aprendizaje.

3

Medios de diferente naturaleza que envían información a través de la combinación de canales de distinta comunicación

4

Es hablar de una visión, de un conjunto de creencias individuales o colectiva, es un modelo.

5

Se formulan para concretar las intenciones docentes en una propuesta de aprendizaje que se hace a un grupo de alumnos.

6

4to nivel en la taxonomía de Bloom

7

Es la actividad que sigue después de este crucigrama.

8

Proporciona un fuerte apoyo al estudiante para que asuma su responsabilidad ante el proceso en términos de autocontrol, autoformación y auto evaluación

9

Aquellos medios tecnológicos informáticos y telecomunicaciones orientados a favorecer los procesos de información y comunicación.

6
2
5
7
4
8
3
9
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.