New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Uso correcto del Internet

Slideshow

Played 29

About this activity

Este proyecto habla de legal y etico acerca de la información en Internet

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Uso correcto del Internet
 

Uso correcto del Internet Online version

Este proyecto habla de legal y etico acerca de la información en Internet

by Jenifer Flores Saiffe
1

Inicio

Este proyecto es para dar a conocer los aspectos éticos y legales relacionados con el uso de la información en Internet.Esto es de suma importancia ya que creo que nos a pasado con frecuencia de que  a veces si darnos cuenta violamos los derechos de autor, o como nos llegamos apropiamos de la información sin dar crédito.Este es el propósito del proyecto y lo iremos reafirmando a continuación.
2

Continuación

QR

El día de hoy nos encontramos con una gran dependencia del Internet ya es nuestra principal herramienta, ya que es una fuente de información infinita y sin barrera.

Pero como todo lo bueno también hay otros aspectos, y  estos los podremos ver en el vídeo presentado a continuación, donde una persona nos comienza a hablar acerca de ello.

3

Bienvenido a la población del Internet

QR
4

¨Copio y pego´´

QR
Creo que a todos nos a sucedido que nos encontramos en un constante recibir y buscar información y toda proviene del Internet.¿ Pero nos damos cuenta que viene detrás de la acción ´´copio y pego´´?¿Nos llegamos a preguntar si esta acción lleva implicaciones tanto éticas como legales al hacer uso de la información?Conforme vamos avanzando empezaremos a explicar esto.
Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.