New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Ordena las letras – Cosas del hogar

Unscramble Letters

Played 0

About this activity

Actividad de estimulación cognitiva en la que la persona debe ordenar letras desordenadas para formar palabras relacionadas con el hogar.

Las palabras son muy comunes (cama, silla, mesa, puerta, etc.), lo que facilita la comprensión y reduce la confusión. Es un ejercicio ideal para trabajar la memoria, atención y lenguaje, especialmente en personas mayores.

Puede realizarse de forma individual o en grupo, y es recomendable usar letras grandes y apoyo visual si es necesario.

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Ordena las letras – Cosas del hogar
 

Unscramble Letters

Ordena las letras – Cosas del hogarOnline version

Actividad de estimulación cognitiva en la que la persona debe ordenar letras desordenadas para formar palabras relacionadas con el hogar. Las palabras son muy comunes (cama, silla, mesa, puerta, etc.), lo que facilita la comprensión y reduce la confusión. Es un ejercicio ideal para trabajar la memoria, atención y lenguaje, especialmente en personas mayores. Puede realizarse de forma individual o en grupo, y es recomendable usar letras grandes y apoyo visual si es necesario.

by Laura
1

2

           
           
3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.