New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Unscramble Letters
Unscramble Letters

Ordenar palabras tica

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Ordenar palabras tica

Unscramble Letters

Played 0

About this activity

Taller

Created by

Costa Rica

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Ordenar palabras tica
 

Unscramble Letters

Ordenar palabras ticaOnline version

Taller

by Maria Angelica Castro
1

Es ese soporte de madera con una bolsa de tela que usamos desde hace generaciones para colar el café más rico del mundo.

2

El rey de las bocas en los turnos y cantinas modernas, que combina chicharrón, frijoles tiernos, arroz y pico de gallo.

3

Término que usaban antes para describir a alguien que es muy interesado en el dinero o que presume de tener mucha plata.

4

Alguien a quien le gusta que lo consientan mucho, lo mimen o le den toda la atención del mundo.

5

Se le dice a la persona que habla con mucha jerga callejera, de modales rústicos o que usa palabras un poco pasadas de tono.

6

El apodo cariñoso (o de rivalidad futbolera) que le damos a cualquier liguista de corazón, aficionado a la Liga Deportiva Alajuelense.

7

El querido personaje que guía con paciencia y orgullo a los bueyes que jalan las carretas pintadas en los desfiles.

8

Costa Rica tiene muchos de estos gigantes de fuego y piedra, como el Poás, el Irazú o el imponente Arenal.

9

Pequeño restaurante de comida casera.

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.