New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Taller Lección # 1 - Edificaciones e Instalaciones - parte 1

Quiz

(28)
Played 4057 %Accuracy 99 Average time 01:04

About this activity

A continuación, encontraran un test de preguntas para afianzar el conocimiento adquirido en el video anterior.

Created by

Colombia
This game is a version of

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Taller Lección # 1 - Edificaciones e Instalaciones - parte 1
 

Taller Lección # 1 - Edificaciones e Instalaciones - parte 1Online version

A continuación, encontraran un test de preguntas para afianzar el conocimiento adquirido en el video anterior.

by GUSTAVO ADOLFO GALLEGO RECALDE
1

Una empresa de alimentos NO se puede localizar cerca a los siguientes lugares:

2

El diseño y construcción de las empresas de alimentos debe tener en cuenta:

3

El diseño y construcción de las empresas de alimentos debe tener en cuenta:

4

El diseño y construcción de las empresas de alimentos debe tener en cuenta:

Explicación

Las empresas no se pueden localizar, cerca de lugares que puedan ser focos de contaminación, a través del medio ambiente.

Se debe cuidar totalmente que se pueda presentar contaminación ambiental, hacia el interior de las áreas de producción.

Tener un buen espacio en las empresas de alimentos, permite el buen desarrollo de todos los programa de produccción y el plan de saneamiento.

Las empresas deben tener servicios sanitarios para los colaboradores, con la dotación necesaria, además, contar con espacio para el consumo de alimentos y descanso.

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.