New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

AUTOEVALUACIÓN

Quiz

Played 1

About this activity

Los estudiantes grabarán un pódcast de 3-5 minutos donde expondrán la solución al problema de los agricultores, basándose en el informe argumentativo.El podcast será transmitido en la clase a los demás estudiantes.
El pódcast deberá incluir:
- Explicación de los métodos de reproducción seleccionados.
- Justificación de la solución propuesta.
- Recomendaciones prácticas para los agricultores.
- Reflexión sobre su desempeño durante el proceso, identificando: actitudes positivas y negativas durante el trabajo en equipo, falencias y dificultades que enfrentaron y oportunidades de mejora que identificaron a lo largo del proceso.

Created by

Colombia

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
AUTOEVALUACIÓN
 

AUTOEVALUACIÓNOnline version

Los estudiantes grabarán un pódcast de 3-5 minutos donde expondrán la solución al problema de los agricultores, basándose en el informe argumentativo.El podcast será transmitido en la clase a los demás estudiantes. El pódcast deberá incluir: - Explicación de los métodos de reproducción seleccionados. - Justificación de la solución propuesta. - Recomendaciones prácticas para los agricultores. - Reflexión sobre su desempeño durante el proceso, identificando: actitudes positivas y negativas durante el trabajo en equipo, falencias y dificultades que enfrentaron y oportunidades de mejora que identificaron a lo largo del proceso.

by Sandra Milena Ortega Camacho
1

Explica con fluidez sin muletillas , ni pausas innecesarias.

2

Usa vocabulario técnico correctamente en todo el podcast.

Escoge una o varias respuestas

3

Presenta un podcast original con efectos, música o ejemplos innovadores

4

Reflexiona de manera profunda sobre sus actitudes, falencias y oportunidades de mejora, mostrando autocrítica y propuestas concretas.

Escoge una o varias respuestas

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.