New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

Acciones, Medios Técnicos e Insumos

Quiz

Played 9

About this activity

Evaluar la capacidad de los alumnos para analizar, interpretar y evaluar la información relacionada con la planificación de acciones, la identificación de recursos y la definición de metas en el contexto de la resolución de problemas comunitarios.

Created by

Mexico

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
Acciones, Medios Técnicos e Insumos
 

Acciones, Medios Técnicos e InsumosOnline version

Evaluar la capacidad de los alumnos para analizar, interpretar y evaluar la información relacionada con la planificación de acciones, la identificación de recursos y la definición de metas en el contexto de la resolución de problemas comunitarios.

by Rogelio Patiño
1

Según el documento, ¿cuál de las siguientes opciones NO es una característica que deben tener las metas en un plan de acción?

2

¿Cuál de los siguientes pasos es fundamental para asegurar el éxito de un plan de acción?

3

¿Qué significa que una meta debe ser "realista"?

4

Según el documento, ¿qué ayuda a visualizar las metas planteadas con el fin de satisfacer las diferentes necesidades?

5

¿Qué se debe considerar para la creación de acciones y tareas específicas, según el documento?

6

Según el documento, ¿qué implica que una meta sea "temporalmente determinada"?

7

En el ejemplo del plan de acción para aumentar las ventas (página 71), ¿qué recurso o medio se utiliza para "Cotizar agencia de publicidad"?

8

Según el documento, ¿qué se debe hacer si el plan de acción no está funcionando como se esperaba?

9

¿Cuál es el objetivo principal de "realizar lluvias de ideas" con el equipo al crear un plan de acción?

10

Según el documento, ¿qué genera la involucración de los miembros de la comunidad en los planes de acción?

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.