New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

2° BGU A Lengua y Literatura

Quiz

Played 0

About this activity

Evaluación del Segundo Quimestre

Created by

Ecuador
This game is a version of

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
Anonymous
Anonymous
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
2° BGU A Lengua y Literatura
 

2° BGU A Lengua y Literatura Online version

Evaluación del Segundo Quimestre

by Luis Pullotasig
1

Lee el correo y responde. Para: Yoli, Eduardo, Lily, Anita, Adrianita, Elena Pazos De: jvera@gmail.com Asunto: CONVOCATORIA TALLERES Fecha: viernes, 15 de marzo de 2013, 10:27 am Estimados Señores (as) Rectores (as) Coordinadores (as): Este comunicado tiene la finalidad de convocar a los talleres de la próxima semana a los docentes de las asignaturas según CRONOGRAMA DE CAPACITACION que les envié en correos anteriores. Los talleres se desarrollaran en Quito, Distrito Metropolitano a las 08H00 el día lunes 18 de marzo de 2013 en las instalaciones de la institución. Saludos cordiales, Lucía Vera López TÉCNICO DOCENTE Quito, Ecuador Tomando en cuenta el correo anterior, relaciona el elemento de la comunicación con su ejemplo.

2

¿Cuál crees que sea el atributo más importante de los mapas conceptuales?

3

¿Cuáles son las lenguas oficiales del Ecuador?

4

Identifique del siguiente poema los versos y estrofas.

5

Del poema, identifique el tipo de rima.

6

Del poema, identifique el tipo de rima.

7

Complete la siguiente tabla sobre el mapa conceptual

8

Identifique la idea principal del texto. El elefante africano necesita diariamente más de 200 kilos de comida; por eso, pasa más de 16 horas al día comiendo, principalmente, hierbas. Puede dormir de pie, pero nunca duerme por mucho tiempo. Su trompa es, a la vez, su nariz y la usa como mano para coger sus alimentos. Sus grandes orejas que pueden medir hasta 1.5 metros, le sirven para refrescarse, moviéndolas con más fuerza cuanto más calor hace. Así, la sangre de las orejas es refrigerada y, al circular, refrigera todo el cuerpo.

9

¿Quién escribió “Un hombre muerto a puntapiés” ?

10

Identifique el literal que resume la obra “El cholo que odió la plata”.

11

¿A qué género pertenece la poesía?

Are you sure you want to leave the page?

If you leave the page, you will lose your game progress.