New game
Download
Get Academic Plan
Share game
Quiz
Quiz

B1_8_test

Integrate it into your platform

You can integrate the game into an LMS compatible with LTI 1.1 or LTI 1.3 such as Canvas, Moodle, or Blackboard. This way, the scores will be automatically saved into the platform’s gradebook.
Download
You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Google Classroom with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Google Classroom, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

You have exceeded the maximum number of games you can integrate into Microsoft Teams with your current Plan.

To integrate as many games as you want in Microsoft Teams, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Downloading games is an exclusive feature for users with an Academic Plan or a Commercial Plan.

Get your Academic Plan or your Commercial Plan now and start integrating your games into your LMS, website or blog.

If you wish, you can download a demo game here and test its integration:

B1_8_test

Quiz

(20)
Played 1436 %Accuracy 89 Average time 01:14

About this activity

Nuevo rol del bibliotecario

Created by

Spain

Download the paper version to play

Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

%
%
%
%
You have exceeded the maximum number of games you can print with your current Plan.

To print as many games as you want, you need an Academic Plan or a Commercial Plan.

Print your game
B1_8_test
 

B1_8_testOnline version

Nuevo rol del bibliotecario

by Miguel Varo Ortega
1

¿Existe dentro del CBUA un grupo de trabajo de competencias profesionales bibliotecarias?

2

Bibliofil es:

3

¿Qué asociación ha publicado una adaptación del euroreferencial que recoge las competencias y aptitudes de los profesionales en información y documentación?

4

El Código de ética para bibliotecarios y profesionales de la información en España de Sedic y Fesabid destaca la formación como uno de los valores de los profesionales de las gestión de la información y la documentación en el ejercicio de su actividad profesional, destacando la actualización permanente de:

5

Según el Euroreferencial en Información y Documentación, ¿cuál de las siguientes es una competencia en la que un profesional bibliotecario debe ser absolutamente competente?