Icon New game New game

Diumenge II Quaresma / B/ 21

Fill in the Blanks

Completa amb les paraules que falten el text de l'evangeli d'aquest diumenge

Download the paper version to play

Recommended age: 8 years old
12 times made

Created by

Spain

Top 10 results

  1. 1
    02:34
    time
    100
    score
Do you want to stay in the Top 10 of this game? to identify yourself.
Make your own free game from our game creator
Compete against your friends to see who gets the best score in this game

Top Games

  1. time
    score
  1. time
    score
time
score
time
score
 
game-icon

Fill in the Blanks

Diumenge II Quaresma / B/ 21Online version

Completa amb les paraules que falten el text de l'evangeli d'aquest diumenge

by Josep M. Calderó Villanueva
1

«Rabí Fill estimat transfigurà cabanes Jaume Joan «ressuscitar

Narrador : En aquell temps , Jesús prengué Pere , i , els dugué tots sols dalt d'una muntanya alta i es davant d'ells : els seus vestits es tornaren fulgurants , i eren tan blancs que cap tintorer del món no hauria pogut blanquejar - los així .
Se'ls aparegué Elies amb Moisès , i conversaven amb Jesús . Llavors Pere diu a Jesús :
Pere : , que n'estem de bé aquí dalt ! Hi farem tres , una per a vós , una per a Moisès i una altra per a Elies . »
Narrador : No sabia pas què dir , d'esglaiats que estaven . Llavors es formà un núvol que els cobria , i del núvol estant va sortir una veu :
Déu : «Aquest és el meu , el meu ; escolteu - lo . »
Narrador : Immediatament , mirant al seu voltant , ja no veieren ningú més , sinó Jesús tot sol amb ells . Mentre baixaven de la muntanya , Jesús els manà que no referissin a ningú allò que havien vist , fins després que el Fill de l'home hagués ressuscitat d'entre els morts . Ells retingueren aquestes paraules i discutien entre ells què volia dir això de d'entre els morts» .

educaplay suscripción